Annons:
Etikett12-köp-sälj
Läst 3805 ggr
sali
4/26/15, 11:33 AM

kattflicka till det perfekta hemmet !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hejsan. Jag har en mysig honkatt som heter Lovis, hon är snart 2 år gammal hon är kastrerad försäkrad och id märkt. Hon är en dam med rejält humör och MÄNGDER energi. Anledningen till att hon inte kan bo kvar hos mig är att hon inte får gå ut så mycket som hon vill, hon massakrerar mina persienner och skriker och kraffsar på rutorna hela dagarna och vill bara ututut, jag kan inte ha henne ute på dagarna få vi bor nära en skola med mellan och högstadie och jag litar inte på att ungdomarna låter henne vara. Det andra problemet är att hon börjat göra sina behov på barnens lekplats och det är inte alls bra. Lovis är egentligen långhårig men just nu nedrakad då hon tovade ihop endel när fällningen började hon är en vanlig huskatt men har endel chinchilla perser i sig, hon har en vacker grå färg. Lovis är extremt kelig och mysen, älskar att ligga på magen och bli killad bakom öronen, i ansiktet och klappad ganska hårt över kroppen, spinner som en hel motorbåt ! Hon är väldigt snäll och gullig och oftast glad, det syns ofta när hon är glad för det ser ut som hon ler, dock kan hon bli riktigt arg om hon inte får som hon vill ! Lite perser humör har hon allt. Lovis vill bo någonstans där hon kan jaga massor då hon älskar att göra det, där det inte finns så stor risk att hon gör sina behov i en sandlåda och där hon får vara ute så mycket som möjligt även dagtid. Det perfekta hemmet ser jag är i ett mindre bostadsområde eller ute på landet. Hon är van vid hundar. Tycker du att du kan ge min älskade katt ett bra hem med mycket kärlek och utgång får du jätte gärna skicka mig ett mail och berätta om dig själv. Jag ser helst att hon kommer flytta i östergötland eller småkandsområdet men om det perfekta hemmet dyker upp någon annanstans kan jag tänka om, vill bara det bästa för fina Lovis. 800 kr har jag tänkt mig. Hoppas min annons är okej annars får den tas bort.

Annons:
[[pimey]]
5/4/15, 6:51 AM
#1

Har du kastrerat henne? Annars är det därför hon hör sina behov hos barnen förstår du

[[pimey]]
5/4/15, 6:52 AM
#2

Oj såg att hon var kastrerad :)

Upp till toppen
Annons: