01. Allmänt

Sara är kartongist

2017-02-09 10:51 #0 av: Rhonda

Mitt nya ord för en kartongälskande katt.

Alla andra hittar på ord hej vilt o jag ville inte vara sämre  Lipar

Anmäl
2017-02-09 11:13 #1 av: Carmarino

Vilket bra ord! Har också en kartongist här hemma, men hon gillar mest att tugga på dem, inte så mycket att ligga i dem. Däremot har jag haft katter tidigare som har varit tokiga i att ligga i alla sorters kartonger de kommit över. Oavsett storlek på kartongen så skulle de testas.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-02-09 11:15 #2 av: Rhonda

#1 Sara tuggar på sina kartonger med. Titta på den lilla kartongen th. Jag älskar katter! De är så festliga! 

Anmäl
2017-02-09 11:16 #3 av: Carmarino

#2 Jo jag noterade de vältuggade kanterna på Saras kartonger. Känner så väl igen det. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2017-02-10 12:55 #4 av: Calcifer

Det är tur man har ett dyrt klösträd, en kattvänlig soffa, flera bäddar, kartonger med filtar inuti och håll klippta så det ska bli mer som grottor samt en säng där de är välkomna så lägger båda katterna sig på en trasig kartong i hallen som ska slängas och som de knappt får plats på. -.-

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
- Carrie Fisher, Rest In Peace

Anmäl
2017-02-10 13:07 #5 av: Carmarino

#4 Jo, det där känner man ju allt för väl igen. Skrattar

Anmäl
2017-02-10 13:08 #6 av: Calcifer

#5 En katt jag hade för några år sen hade ännu fler mysiga ställen att lägga sig på. Så hittar jag honom liggandes i hallen ovanpå en hög skor. Suck. Gapskrattar

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
- Carrie Fisher, Rest In Peace

Anmäl
2017-02-10 13:25 #7 av: Rhonda

#4 Tummen upp

Anmäl
2017-02-10 13:48 #8 av: Carmarino

#6 Det är som med barn. Min brorsdotter hade ett helt rum fullt med fina leksaker. Det hon tyckte var allra roligast att leka med var en jättestor kartong som det varit en teve i (detta var på tjocktevens tid), och som min bror hade skurit ut "fönster och dörr" i. Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.