Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 629 ggr
[Rhonda]
2/10/17, 12:31 PM

Sara gillar ärtor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som matte.

Annons:
Aleya
2/10/17, 12:46 PM
#1

Gör min ena honkatt också. Förstår inte varför dock. 😂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Calcifer
2/10/17, 12:52 PM
#2

Nox äter vad man än erbjuder. Från grönsaker till pasta till chips… Man måste vara extremt noga för att se till att inget finns inom räckhåll.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Rhonda]
2/10/17, 1:00 PM
#3

#2 Sara får enbart kattmat.  Ärtor får hon om jag håller på att koka till middagen.

[Rhonda]
2/10/17, 1:01 PM
#4

#1 Jag har frågat henne men får inget vettigt svar. 😂

Carmarino
2/10/17, 1:06 PM
#5

Har också haft flera katter som varit tokiga i gröna ärtor. Testade en gång vilket de föredrog - kokt fisk eller ärtor. De valde ärtorna, trots att de annars var tokiga i kokt fisk. 🙂

Fast de var kräsna, och åt bara en viss sort. Alla andra märken ratades. Vill inte göra reklam här, men gubben Pettsons katt heter samma som fabrikatet på ärtorna de föredrog. 😉

Mina nuvarande katter har nog aldrig velat smaka vad jag minns.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2/10/17, 1:09 PM
#6

#3 Oj, kanske ska förtydliga att när jag sa "man" menade jag alltså "jag". Dåligt formulerat. Jag menade att JAG måste vara noga med vart jag har människomaten annars skulle Nox lätt kunna sätta i sig hur mycket liknande som helst som i längden och i stor mängd naturligtvis inte är bra för honom.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Rhonda]
2/10/17, 1:23 PM
#7

#6 Aha! Då får han hoppa upp på bord o bänkar alltså? Då är det inte lätt.

Calcifer
2/10/17, 1:24 PM
#8

#7 Nej?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Rhonda]
2/10/17, 1:27 PM
#9

#8 Nu hänger inte jag med 🤪

Calcifer
2/10/17, 1:29 PM
#10

#9 Nox är en kattunge, han kan dyka upp som en ninja när jag sitter och äter och innan jag ens märker nåt har han lyckats sno åt sig en bit mat. Han kommer inte ens upp på köksbänkarna, men då jag äter vid datorn för jag har inget köksbord så är det lättare för honom att komma åt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Rhonda]
2/10/17, 1:31 PM
#11

#10 Sådana ninjor har vi haft också! 😂

Aleya
2/10/17, 1:50 PM
#12

#4 min började äta ärtor då jag hade en sköldpadda som fick det. Och hon äter det då det bjuds.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: