Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 691 ggr
[Rhonda]
2/9/17, 10:51 AM

Sara är kartongist

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt nya ord för en kartongälskande katt.

Alla andra hittar på ord hej vilt o jag ville inte vara sämre  😛

Annons:
Carmarino
2/9/17, 11:13 AM
#1

Vilket bra ord! Har också en kartongist här hemma, men hon gillar mest att tugga på dem, inte så mycket att ligga i dem. Däremot har jag haft katter tidigare som har varit tokiga i att ligga i alla sorters kartonger de kommit över. Oavsett storlek på kartongen så skulle de testas.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Rhonda]
2/9/17, 11:15 AM
#2

#1 Sara tuggar på sina kartonger med. Titta på den lilla kartongen th. Jag älskar katter! De är så festliga!

Carmarino
2/9/17, 11:16 AM
#3

#2 Jo jag noterade de vältuggade kanterna på Saras kartonger. Känner så väl igen det. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2/10/17, 12:55 PM
#4

Det är tur man har ett dyrt klösträd, en kattvänlig soffa, flera bäddar, kartonger med filtar inuti och håll klippta så det ska bli mer som grottor samt en säng där de är välkomna så lägger båda katterna sig på en trasig kartong i hallen som ska slängas och som de knappt får plats på. -.-


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Carmarino
2/10/17, 1:07 PM
#5

#4 Jo, det där känner man ju allt för väl igen. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
2/10/17, 1:08 PM
#6

#5 En katt jag hade för några år sen hade ännu fler mysiga ställen att lägga sig på. Så hittar jag honom liggandes i hallen ovanpå en hög skor. Suck. 😂


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Rhonda]
2/10/17, 1:25 PM
#7

#4 👍

Carmarino
2/10/17, 1:48 PM
#8

#6 Det är som med barn. Min brorsdotter hade ett helt rum fullt med fina leksaker. Det hon tyckte var allra roligast att leka med var en jättestor kartong som det varit en teve i (detta var på tjocktevens tid), och som min bror hade skurit ut "fönster och dörr" i. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

molbojse
2/16/17, 2:22 PM
#9

Jag förstår precis vad ni menar med att katterna ratar allt annat! Jag köpte en svindyr kattsäng till vår Plus kort efter vi skaffade honom. Jag köpte bara en säng och kommer INTE köpa några fler. Påsen den kom i var mer intressant nä sängen, som senare förvandlades till sexleksak istället 😟

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

Upp till toppen
Annons: