Bildtråd: Sötaste kattbilden!
Oj, favoritbilden! Jag har så många så kan knappt välja 🤪
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Det mest hjärtskärande är när Diva vid 8 veckors ålder fått stå ut med rengöring i öronen som var så fulla i skabb att man fick inte in en örontopps ens i ytterörat, det va som en vägg.
Så jag fick ta en pincett och sakta men säkert skära och blocka ut stora klumpar i taget.
Givetvis hade vi vart till veterinär och hon hade fått en spruta som lindrar klådan och ser till att inga nya skabb kommer. Men då var hon så stressad att vi fick göra rent henne hemma istället. Alla djur i familjen fick sedan droppar mot skabb.
Men när jag sedan är klar. Då går hon till husse och "gömmer" sig i hans famn. ❤️
Här tycker jag Laban e så söt.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Alla har så himla fina katter! :) Så söta att jag ler överdrivet här hemma thihi :)
Denna bilden tycker jag är söt. Oftast har han en tendens att se tjurig och sur ut på bild, men här tycker jag han ser riktigt fridfull och söt ut 🙂
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Blir så glad av alla söta katter. :)
Jag tycker denna bild är härlig även om den är lite suddig! Snacka om tagen på bar gärning! 😃
#27 vadååå dekorerar ju granen! :D Liiite mer till hööger… 😂
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#28 Haha, jo den hjälpen hade jag faktisk kunnat vara utan. Så här såg granen ut en morgon, tack för hjälpen Nova… NOT!! 😃
#29 Haha kan tänka mig att hon var jätte nöjd med sitt verk 😉
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Hahaha men hon är ju så kort att om stjärnan lutar kan ju hon åxå se den! *ASG*
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#42 Kan inte du göra en helt egen bildtråd till Oskar?😃
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
#43 Vad roligt att du vill det, självklart kan jag det :D hoppas fler visar intresse för tråden då! :)
Den här lille killen kom min dotter hem med bara för några dagar sedan trots att jag sa nej till att skaffa katt . Tydligen så har mamma katt övergett denna lille efter att hans syskon har flyttat . Jag gissar att han runt 7 veckor , Nu har han ju varit här i några dagar & känner att jag inte överge honom utan han får stanna . Otrolig söt och charmig är han och har stulit familjen hjärta !