Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett12-köp-sälj
Läst 2014 ggr
[Mustangcab]
0

Svart honkatt säljer

En svart honkatt som är kastrerad, vaccinerad och id-märkt samt försäkrad säjles då hon inte går ihop med en av mina brittiska korthår. Honan är 13 år gammal och har aldrig haft några problem med vare sig mage eller kisseri. Hon sköter allting utmärkt. Men hon trivs inte hos oss efter att vi skaffade den sista britten. Finns i Karlskrona. P.S det är en hittekatt.

Thatgirl
18

Hur var det nu, sist in först ut? Eller är raskatter mer värda än huskatter?

Dubbelmoral så det skriker om det. Hon i den andra tråden skulle ju skämmas för att hon omplacerade sin katt som kom först, borde inte du också göra det isf?

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Jourhemmet
6

#1 Precis min tanke.

Josefa
6

#1 Min också. Osmakligt.

IceJossan
7

Ja hur sjutton kan du prioritera bort den katt du hade först, för att hon inte gillar den nya?? Är den så mycket viktigare?? Hon är dessutom 13 år och på ålderns höst, SKÄMS på dig för att du omplacerar henne istället för den som kom in sist och som orsakar hennes vantrivsel! Ge henne sitt hem tillbaja, lämna tillbaka den katt som kom sist och som fåt henne att må dåligt.

[Mustangcab]
2

Ni som svarat har pm från mig😂

OberonsMatte
2

👍

Jo, men det förstår ni väl att man inte kan jämföra en gammal huskatt med en raskatt!
😉

Sajtvärd Katter iFokus

[[pimey]]
4

Nä precis alla vet väl att en värdefull raskatt är mer värdefull än en gammal huskatt? ;) fy skäms! Hoppas hon finner någon som verkligen bryr sig om henne och inte ser henne som en andra sortering!!

[Mustangcab]
1

# 7 Just precis det. Därför valde jag att ställa min lilla svarta huskatt på 13 år mot min 12 år yngre britt. Inte finns det någon som vill ha en huskatt på 13 år som dessutom är svart. Åtminstone inte till sällskap möjligen som mat till en större orm😭

Ändå så ser man så gott som dagligen folk som skaffat andra djur och så ska katten bort inte det andra djuret som kom senare. Och som regel är det en huskatt som man inte ha betalt någoting för dessutom så är de oftast inte  vare sig vaccinerde eller id-märka de kan t.o.m vara okastreade.

Nej ni behöver inte undra om jag ska göra mig av med min lilla svarta, det ska jag inte och de kommer utmärkt överens alla 5 så väl britter som huskatter. Men jag hoppas att det kan ge en del en tankeställare.

Kaiia
1

Så det här var nån typ av skämt?

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

elli-kleo
9

Det här var nog det löjligaste jag läst på hela iFokus.se.

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

[Mustangcab]
2

# 10 Ja du är ju inte huskatt.

elli-kleo
4

#11 vadå du är inte huskatt?

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

IdaL
9

Fejkade annonser är förbjudet på Huskatter iFokus 

Inlägget är låst för nya kommentarer