Veckans katt #14
(SĂ„ skoj att ja vann đTack!)
Vi kör vidare!
Veckans katt Àr en liten tÀvling som pÄgÄr i 1 vecka. Varje vecka har vi ett nytt tema dÀr ni fÄr bidra med passande bilder. Tanken med denna lilla tÀvling Àr utse en bild som vi gillar och vinnaren fÄr dÀrefter Àran att hÄlla i nÀsta utmaning.
Veckans tema Àr "KattportÀtt"- Temat fÄr tolkas hur man vill men en förklarande text Àr sÄklart alltid uppskattat.
Regler
Du mÄste ha fotat bilden sjÀlv eller ha tillstÄnd till bilden
Du mÄste vara medlem pÄ Huskatter iFokus för att delta
Det ska vara din katt pÄ bilden
Du fÄr bara bidra med en bild
Samma medlem kan inte vinna tvÄ veckor i rad
TÀvlingsledaren fÄr inte bidra
Försök hÄlla trÄden fri frÄn onödiga kommentarer
Det Àr tÀvlingsledarens uppdrag att publicera vinnande bidraget efter att en vecka sen tÀvlingsstarten har gÄtt. Har inte tÀvlingsledaren publicerat ett resultat 5 dagar efter avslutad tÀvling kan vÀrd/medarbetare göra det istÀllet.
Vinnaren av tÀvlingen fÄr sedan i uppdrag att starta en ny omgÄng med ett nytt tema. DÄ skapar man en trÄd med denna texten och vÀljer nytt tema och byter ut datumen.
Det Àr okej att vÀlja ett tema som redan har varit men det mÄste minst ha gÄtt tvÄ veckor i mellan varje tema.
Tidigare teman:
#1 Trötthet
#2 Sommar
#3 Aktivering
#4 NĂ€rhet
#5 KĂ€rlek
#6 Jakt
#7 Kryp-in
#8 Med kompis
#9 Mums
#10 Full fart
#11 Lycklig
#12 Hyss
#13 VĂ€rme
Det Àr tillÄtet att posta sitt bidrag fram till och med den 5/10 kl. 00.00, bidrag postade efter skriven tid kommer tyvÀrr inte rÀknas med i tÀvlingen.
Lycka till!
Riktigt tröttsamt att fotona ofta hamnar pÄ sniskan.
#2 Tog mig friheten att rotera din bild rÀtt, hoppas du inte tog illa upp! :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#4 Verkligen inte! Tack. đ
Sista chansen! :))
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Fast det inte var sĂ„ mĂ„nga som deltog denna gĂ„ng var det vĂ€ldigt svĂ„rt att vĂ€lja vem som skulle ta hem segern! Men till slut sĂ„ betstĂ€mde jag mig till dettađ
2. silversol35
3. Mullemu
Grattis tjejer! đ„ł
Ni har otroligt söta katter đ±