Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett12-köp-sälj
Läst 1379 ggr
nakenkatt
0

mor och dotter omplaceras snarast pga allergi

Mitt barnbarn är superallergisk mot pälsdjur.Familjen har också haft hund som flyttat till sin uppfödare.Pojken har genongått allergiutredning och är full med utslag över hela sin kropp.Katterna bor tillfälligt i gäststugan,men de tycker naturligtvis det bara får vara en tillfällig lösning.Önskan är att hitta en familj där dessa katter kan få bli familjemedlemmar.Så nu söker vi med ljus och lykta efter någon som har intresse.Familjen bor i Hallsberg i Närke.Kontakta mig om du äe intresserad.skicka PM eller ett mail så förmedlar jag det.  shubcats@hotmail.se

Justbe
2

kolla i artikeln jag länkar på hur du på bästa sätt gör en annons :)

http://huskatter.ifokus.se/discussions/52669abcce12c402be0004ee-sahar-skrivs-en-annons?discussions-1

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

nakenkatt
0

tack snälla.

Jourhemmet
1

Lägg ut annons på Blocket och börja med mejlkontakt för att sålla idioterna, lägg alltså inte ut ett telefonnr i annonsen. Ha mycket bra bilder och text och sälj inte till första bästa. Förnya annonsen en gång i veckan så att den hamnar överst.

Jessicahagstrom94
0

Gör om, gör rätt. :)

Följ annonsreglerna och hur en annons ska skrivas, som #1 länkar till dig. Den här tråden låser jag då den inte följer reglerna & annonsmallen. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer