Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 1241 ggr
IdaL
1

Hösten är här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kan man lugnt säga att hösten är här löven faller på marken och mörkret kommer fortare och fortare. Nu har vi till och med ändrat klockan till vintertid!

Jag är själv ingen höstälskare direkt, jag gillar när det är sol och skönt istället för en massa regn och rusk. Tror mina katter många gånger håller med mig, här tillbringar dom dagarna i sängarna slumrandes när regnet smattrar på rutorna.

Hur spenderar du och dina katter en regnig höstdag?
Alice hälsar att hon tycker inte heller om regn det blir man trött av, men hon vill gärna det ska bli snö för det är kul.

IdaL
0

Även Joker slappar i regnet, han har inte upplevt snön ännu så vi får se vad han tycker om det när den väl kommer 😉

Jessicahagstrom94
0

Om Lukas fick bestämma skulle han gärna spendera en sån dag utomhus, men eftersom han bara får vara ute i sele brukar det inte bli så, för han har en matte som fullständigt hatar regn!😊 vill han inte ut så brukar han mest sova, jaga Jonna & leka eller vara på balkongen.

Oskar spenderar gärna dagen med att fullfölja sina dagliga hyss.😂

Dixie sitter gärna i fönstret och kikar, men åskar det ligger hon tyvärr snart under mammas säng.😕

Jonna tycker mycket om att sitta på balkongen och kika, även när det regnar men ofta ligger hon och sover såna dagar med.🙂

Smille gör inget annat än sover, äter, går på lådan, blir jagad av Oskar och sover återigen, oavsett väder.😴 är balkongen öppen (vilket den troligtvis aldrig är såna höstdagar) så är han där några minuter med.

[Kavring]
2

Kenneth och Bobby verkar tycka det blir lite väl kallt när det regna. Så de ligger tillsammans i fåtöljen hela dagen, nästan ^^

Clifftan
2

Vi har lyckats hitta en katt som gillar regn lika mycket som oss, vill inte gå utanför dörren utan ligger bara i soffan med oss och en filt. Och hittills har det nästan bara regnat i höst och nu är det väl snart vinter här uppe också..