Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett: 00-om-sajten-och-ifokus
LĂ€st 2053 ggr
[Mustangcab]
4

Smart katt!

Jessicahagstrom94
1

Haha😂

SÄg att det blev tvÄ trÄdar med den hÀr sÄ jag tog bort den ena :)

Tarotstollan
2

Hade det exakt lika dant hĂ€r hos mig.😉 Fast i mitt fall var det en dörr som jag stĂ€ngde pĂ„ nĂ€tterna in till fĂ„glarna, för att de skulle fĂ„ sova i lugn och ro.
Skulle aldrig lÄsa in katterna i ett rum nÀr jag Äker bort, de fÄr vara över allt i min lÀgenhet

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

IdaL
1

Haha vilken smart katt! đŸ˜‚

Assasi
0

haha smart liten tisse!

Att vara en krigshÀrdad hjÀlte Àr som att vara förÀlder i en bruten allians.

[Forest]
2

Smart katt o smart hund.😃 Jag tycker vĂ€l att Ă€garen var mindre smart som inte lĂ„ste dörren đŸ˜

[ElisabethYL]
1

Ja, hĂ€r mĂ„ste jag lĂ„sa dörren till trapphuset för att inte mina ska gĂ„ ner till porten sjĂ€lva och vĂ€nta pĂ„ att nĂ„gon slĂ€pper ut de
 Dessutom har jag 20 kg kattsand framför garderobsdörren för att den ska vara stĂ€ngd - DĂ€r Ă€r det gott att lĂ€gga sig och sova pĂ„ mattes "finklĂ€der"

Snart har de vĂ€l lĂ€rt sig hur man öppnar kylskĂ„pet och öppnar kattmaten med.. đŸ€”

Fast det Ă€r ju klart
 Det Ă€r mina katter det 😇

Katten i filmen var ju riktigt smart den med 😂

[Forest]
0

6 har katt som öppnar kylskĂ„p,skĂ„p och dörrar. HĂ€r fĂ„r man haspla kylskĂ„pet och satt barnsĂ€kert i skĂ„pen dĂ„ han har foderallergi men Ă€ter gĂ€rna hundarnas mat. Nu mera har jag köpt fiskfri mat till hundarna sĂ„ han kan Ă€ta det utan att bli dĂ„lig. Men det var inte sĂ„ roligt nĂ€r man kom hem och han hade haft ner allt möjligt som var i kylskĂ„pet allt för att norpa lite fĂ€rs,skinka och japp sin mat med. Han fick sĂ€kert lite hjĂ€lp av sina hundkompisar đŸ˜•

Niiinah92
0

#7 Skulle behöva barnsĂ€kra hĂ€r med, Spencer has a "thing" för skĂ„p och garderober. Även sovrumsdörren har öppnats av spjuven nĂ€r han fĂ„r nĂ„n typ av mamma-lĂ€ngtan đŸ˜ƒ

[Forest]
1

8 oja att barnsÀkra skÄpen har hindrat vÄran att öppna upp skÄp. Smart Àr han :) Han öppnar för att luska fram torrfoder helt klart eller nÄgot annat gott i kylen.

Allumania
0

Ennu en orsak att Àlska katter :) Man tror att dom bara sitter dÀr o ser sig omkring, men egentligen ser dom efter hur man ska fÄ de man vill nÀr man vill ;) Min katt Alma (RIP) brukade öppna ytterdörren o gÄ ut pÄ promenad ;D