Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett11-våra-änglar
Läst 1637 ggr
Jessicahagstrom94
0

Ett år sedan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 24 november 2012 var den värsta dagen i hela mitt liv hittills. 

Den dagen när vi satt och jagade veterinär men ingen svarade eftersom det var helg. När vi äntligen fick tag på en veterinär så låg den kliniken 10 mil bort, men det var bara att åka dit på en gång. 

Hans mådde nämligen jättedåligt. 
Han fick något som liknade epilepsianfall med några minuters mellanrum, men jag minns inte hur många minuter nu, han fick 4 såna innan vi hade hittat en veterinär och kunde åka & han fick som dregelattacker.

Minns hur förbannad jag var för att ingen veterinärklinik i närheten kunde svara och låta oss komma dit på en gång, & att vi blev tvungna att sätta oss och åka 10 mil med en jättesjuk katt. Vi hann aldrig fram, Hans dog bredvid mig i baksätet på väg mot en djurklinik i Falun. 

Kommer aldrig glömma den smärtan inombords och alla frågor som uppstod. 

Varför hände det? Vad hände? Vad ska vi göra för att brorsan Lukas ska må bra efter detta? Hade Hans ont? 

Det är några frågor som snurrade medan jag bara grät och grät.
& att vi sedan var tvungna att åka till min kusins födelsedag för att berätta detta för min bror gjorde ingenting bättre. 

Sov gott Hans, vi älskar dig.❤️
2010-30-03 - 2012-11-24😭

IdaL
0

åh va hemskt 😭

Vila i frid 🌺 Nu strövar han fritt på dom evigt gröna ängarna. ❤️

Jessicahagstrom94
0

Ja det var en mardröm som blev sann.😕

Det har hänt mycket bra i mitt liv efter den händelsen i kattvärlden men jag vill ha tillbaka våran stora härliga katt igen..

Cahira
0

❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.