Duktig trickkatt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kolla denna! :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Så häftigt!!👍
https://jazzans.wordpress.com/
Duktig! :-)
Otroligt, jag trodde faktiskt inte att det gick lära en katt såna tricks! Mina är jätteduktiga på att komma när det är dags att äta, men det är nog alla tricks de kan! 😉
mina kan nu serveras maten och hoppa upp i soffan när man vill det :D
Att vara en krigshärdad hjälte är som att vara förälder i en bruten allians.
Min burma behövde mental stimulans så honom lärde jag några tricks. Det var riktigt kul! Men vi kom verkligen inte till denna nivå som den katten. Eller till bengalen Kaiser ägd av användaren "nanabordercollie" på youtube heller för den delen. :)
Garion kunde hoppa upp på objekt, snurra, sitta, sitta som en surikat, gå runt ett bordsben åt båda hållen, vacker tass och hitta rätt kopp som det fanns en tepåse i. Skulle lära min hund detta och han lärde sig genom att observera vad leken gick ut på.
Saker han lärde sig själv var att öppna skåpluckor, dörrar, pilla ut saker ur hundburen, ned från hatthyllan, krypa under täcket (mysfaktor 10.000!) och säkert fler jag glömt. Men jag var tvungen att låsa dörren konstant oavsett om jag var inne eller ute för annars smet katten ut i trapphuset. :)
#5 vad kul att det funkar. Man kanske skulle testa ngt enkelt.
#6 Det är superkul! :) Finns ett par som klickertränar sina katter (och kaniner, gerbiler, hundar, hästar m.m.) så klickerträning iFokus så om man vill träna och få hjälp så finns det folk där… även om siten är lite inaktiv. :)
Mitt ex sa åt mig att låta katten vara katt, det är ingen hund! Men katten verkligen älskade att jobba för lite mjukost på tub. 😃 (Djuren fick en egen tub, kände inte helt för att dela med dom. *S* )