Vila i frid min älskade Misse
Idag är en sorgens dag…
Idag var min Misse tvungen att lämna oss alla…
I nästan 14 år fanns du där med oss. Jag har följt dig ända sedan du endast var 6 veckor gammal, och du har funnits vid min sidan från min tonår ända tills jag idag är vuxen. Vi har följt varandras steg här i livet i vått och i torrt.
Du fanns där för mig i mina jobbiga tonårsdagar. När jag ofta var ledsen, så erbjöd du mig alltid din tröst.
Du fanns även där när jag kämpade med mina vuxenbekymmer och även då fanns du där för att skänka mig glädje då allt kändes som jobbigast.
Tänk att aldrig mer få känna din päls mot mina fingrar. Att aldrig få känna när du spinner i min famn. Tänk att aldrig få en puss på min näsa av dig något mer.
Det känns helt overkligt att våran långa resa tillsammans redan ska vara slut.
Tårarna rinner för min kind när jag tänker på att jag aldrig mer få se dig. Min underbara Misse, du var ju världens bästa kisse!
Nu är du en ängel och jag hoppas på att när tiden är inne för mig, att vi åter få se varandra och återförenas med varandra. Då kan jag åter få krama om dig och känna din puss mot min näsa igen.
Vila i frid Misse!
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Beklagar sorgen, så fint skrivet & stilig misse!❤️
Beklagar sorgen. Vila i frid fina Misse.
Beklagar sorgen. Han var jätte fin och har haft ett underbart liv
Beklagar 🌺
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Beklagar förlusten av en fin familjemedlem. Styrkekramar!
:( Jag börjar stortjuta så fort jag läser om någon som mist sin bästa vän, tänker tillbaka på min egna vän som endast fick vara min bästa vän i 5 år.
Beklagar sorgen.
Tack allihopa för era kommentarer 🌺
#6 Nej vad tråkigt att du bara fick ha din vän i 5 år. :( . Så tråkigt när de försvinner för tidigt ifrån en. Hoppas ni iaf fick 5 fantastiska år tillsammans, med mycket bus och glädje.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Jätte tråkigt #6. Jag blir också jätte ledsen när jag läser att någon mist sin bästa vän. Men de har oftast haft ett underbart liv de åren ihop.