Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett12-köp-sälj
Läst 1577 ggr
TantSelma
0

Två underbara långhåriga innekatter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker fosterhem/fodervärd omgående. De är ca 4 år och trivs bra tillsammans, och håller varandra sällskap. Båda är kastrerade. De är endast innekatter, lugna sällskapliga och lättskötta. Finns strax söder om Stockholm. Vi håller på att byta bostad och behöver låna ut våra älskade katter i 2-4 månader. Passar bra tex för dig som vill testa att ha katt under en period men vill resa bort nästa sommar.

Gatukorsning
0

Har ni hittat något än? De ser ut att vara två fina katter som ni har i alla fall.

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

Chieko
0

Kan tänka mig att du inte vill skicka dem till Göteborg? Annars hade jag gärna tjatat lite på min sambo… 😉

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

TantSelma
0

Det är två riktigt fina katter som inte ska flytta till katthem i det närmaste taget. Båda är registrerade o chipmärkta. Den vita är en kramgo Ragdoll. Den bruna är hälften skogis, hälften Maine Coon. De kryper helst upp i soffan eller sängen med en när man sitter stilla o läser eller ser på TV. Tyvärr gör inte dehär bilderna dem rättvisa överhuvudtaget.

Jourhemmet
1

Katthem är inte till för ägda katter och brukar alltid ha knökfullt med massor av hemlösa katter på kö.