Klösbräda för dörrkarm
Har ni tips på vart man kan köpa det?
Gärna som man kan sätta på vägg med.
Kollat in zooplus och supercat redan. Inget som man måste skruva fast. Vore bra om man kan välja olika storlekar på dem och inga dyra priser.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En del tipsar om dörrmattor etc, ett ganska billigt alternativ som katter gillar att klösa på (sålänge det inte är plastmattor). :)
#1 Ja fick tips om det på annan sida med men frågan är hur jag ska kunna sätta upp på bra sätt i så fall.
Jag tror att spika hade räckt, beroende på i vilket material man ska fästa mattan… Annars är det nog skruva, plugga och så vidare, kan jag tänka mig att jag hade gjort :)
#3 Läs #0 😉 Inget skruvande eller spikande, ska nämligen tapetsera om sen i hallen när ena ska vara så inga hål i väggarna, samt att det måste vara lätt att ta bort också 🙂
Aha, jag glömde bort det litegrann. 😟 Men isåfall står jag fast vi häfta haha… Annars kan man ju lägga ut dörrmattor så klöser katterna på dem på golvet också höhö :)
#5 Det gör inte honkatten tyvärr, har en dörrmatta i hallen som ligger på golvet men den skiter hon i, hon vill klösa "uppåt" om man säger så.