Dagens bild.
Här lägger vi upp dagens bild på katterna :)
Alltså - bilder som DU fotat på din(a) katt(er) läggs in här samma dag som bilden blev fotad.
#2 Pipen, din stackare! 🙂
#4 Åh, vilken sötnos!
#9 vad söt form på huvudet den röda katten har haha 😃
/ Michelle
#13 Att man kan vara så söt! ❤️
Wow! Grattis Klara! :D
#26 vilken gullig pose, typ "hands up" :)
#27 Ja eller hur! 🙂Han blev nyligen ett år men är fortfarande som en kattunge och som var som helst, hur som helst, i mycket konstiga ställningar. Min lille bebis! 😍
Såhär valde min Joker att sova idag… Bekvämt eller inte är frågan 😉
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#29 Men jösses så söt! 😍
Data tema =p
#34 Vilken härlig bild! 🙂
Pigg och go igen efter kastreringen ❤️
Mvh. Ida Lundahl
Alice ligger och tar det lugnt i höstvädret!
I natt och imorgon vankas det storm här nere i Sverige, blir till att hålla kissarna inne tills lugnet har lagt sig igen.
Mvh. Ida Lundahl
#47 Men åh vad söta! 😍 Jourisar eller?
Mvh. Ida Lundahl
#48 Japp, små flaskbebisar.
Putteliputt!
Fina bilder allihop! :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Är väldigt sällan jag fotograferar Mio nuförtiden, men idag kom han förbi på hundpromenaden och lät mig ta denna bilden :)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#63 Men gud så söta!
#63 gud va söta! åh skulle vilja ha en orange men tror gubben stryper mig om det kommer hem mer katter. Men han vill ju inte ha mer barn så då kanske jag får skaffa mer hårbollar istället =p
#63 Åh gos! Skulle vilja ha allihop! 😍
#69 Åh jösses så söt han är! 😍
#70 Har och brorsan söker ett hem om lite mer än en vecka, när de fått sin andra vaccination.😉
#71 Åh jag hoppas ni hittar bra hem till dom. Skulle gärna tagit dom båda två men vi har så många katter redan att mitt "kattkonto" är övertrasserat. Blev så kär i bilden, han är underbart söt!
#84 Vilken sötnos!
Min katt Spike och hunden Jessie som håller mig sällskap i min studio…sover alltid tillsammans och väldigt likt 😃
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
…och nära, fast detta är inget…Spike brukar ligga halvt under hunden när de sover i korgen 🤪
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#86 och 87 Men åh så fina dom är tillsammans! 😍
#88 Visst är dom 😃 och folk säger att katt och hund inte kommer överens. Dessa två mötte varandra när de var 6 (Spike) resp 4 år (Jessie) gamla. Idag är dom snart 12 resp 10 år gamla.
Today time! Katt under hund 😎
#89 Myyyys! Det blir så extra mysigt när det är två som "inte borde" trivas ihop.