Vila i frid min älskade Zigge
Idag fick Zigge somna in.. Han har bara blivit sjukare, tröttare och nu i veckan slutat äta.. Jag fick igår veta att allting pekade mot Fip. Eftersom allt var så långt gången fick han somna in.
Jag fick bara ha honom 3 månader, adopterade honom från Ronnebys hittekatter i december. Han fick iallafall ett varmt hem med mycket mycket kärlek innan han sjuknade in.
Det var lugnt och försiktigt, nästan fint.. Personalen är verkligen underbara där, och respektfulla.
Jag kommer sakna honom så fruktansvärt.. Kan fortfarande inte förstå att han är borta.. Det skulle inte sluta såhär… Känner mig helt tom nu. Helt tom..
Vila i frid min otroligt älskade Zigge <3 <3! Jag kommer aldrig glömma dig <3
Beklagar sorgen :/
#1 tack!
Jag förstår vad du upplever och har all respekt för dina känslor. Men nu sitter din katt i katternas himmel. På en äng med varmt solsken. Din älskade katt kikar lite på en fladdrande fjäril och en surrande humla. Att snegla på en liten annan katt kan vara lockande för lite bus och lek men det är för varmt och gott för att anstränga sig och nu gäller bara att njuta och ha det bra. Borta är all smärta och sjukdom. Med ett förnöjt litet leende och spinnande tänker katten på den goda omsorg och vård du gav den.
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus
🌺
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Rip vackre mise. Beklagar sorgen.