Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 1015 ggr
Jessicahagstrom94
5

Världens bästa vän.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det går inte att förklara med ord hur mycket jag älskar denna katt, han är det finaste jag har, den som gör min glad genom att bara finnas nu när jag mår så dåligt i övrigt, han ger mig flera goda skratt varje dag med sina påhitt och han gör mig stolt när han kommer så fort man ropar och är så himla snäll mot allt och alla.. jag blir glad av att bara se honom, kan titta på honom i evigheter och bara le och vara stolt över att det är min katt. Börjar le så fort någon nämner honom för att jag är så stolt över att få ha honom som min alldeles egna.

Jag känner mig överlycklig över att just jag fick honom när han var så himla efterfrågad när han var liten, tänk att just jag av alla fick honom..😊

Tror många av er känner igen er i det jag skriver.🐱

Oskar är det bästa som någonsin hänt mig, utan tvekan.❤️
Det är helt galet hur mycket man kan älska en katt.
Vad skulle jag göra utan honom nu när allt annat inte är som det ska? När all annan glädje är som bortblåst..

*~HamsterHamster~*
1

vad otroligt fin han är 😍 vet nästan precis hur du känner, våran underbara Sunny blev tyvärr överkörd och nu har vi lilla Murphy som inte ens är hälften så kelgo som sunny :) Tänkte så när vi tog emot sunny som var en vildkatt, trodde aldrig han skulle blir tam, men han blev världens gose ❤️

Fast oskar är så otroligt fin med sina djupa blåa ögon och som du beskriver honom måste han vara en cooling :33

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Sabbekatt
0

TS, Oskar kommer att vara din bästa och trognaste vän så länge han lever :-).

JontaK
0

Bra skrivet!

Jag känner samma sak för alla mina tre djur. Känslorna bekräftades verkligen då jag blev av med min birmakille som inte ens fick bli ett år. När han var borta insåg jag verkligen hur viktiga djuren är.

Jessicahagstrom94
0

Jaa nog är djuren väldigt viktiga! 

Har aldrig känt så här mycket för ett djur förut som jag gör för Oskar dock, han är verkligen min bästa vän nu när allt annat är emot mig i livet. :)

Han är otroligt vacker och så himla go! :D

#3 vad hemskt, inte ens ett år gammal :( 

#2 Jaa absolut det kommer han verkligen att vara!😍

#1 Tråkigt att han blev påkörd :( usch och fy!
Ja hans ögon är helt underbara och personligheten är väldigt cool blandat med så mycket bus och knasiga påhitt, därmellan är han den gosigaste jag stött på. :D