Purina One vart?
Någon som vet vart man kan köpa Purina One torrfoder i butik? de för speciella ändamål tex indoor, sterilcat osv.. har sökt men hittar bara online butik. Tack på förhand!
||My Love For Animals Is Immortal||
Tror jag sett den på Hemköp. Men vad ska du med ett så dåligt foder till. Köp ett kvalitetsfoder i stället.
Jag tycker inte det är dåligt, min katt gillar det och har fått fin päls av det å bra i magen med. Allt funkar olika för olika katter, därför det finns en stor mängd å välja på.
Spannmål är ingen kattföda utan för kossor och gör så att katten successivt blir sjuk, inget du kan se utanpå katten!
Men som sagt jag är nöjd med den maten, finns väl ingen anledning å diskutera för å emot, med tanke på att min fråga va vart man kunde köpa fodret. bara acceptera att alla tycker olika kanske..?
På ÖoB finns den men jag tror inte mycket på dessa olika varianter som indoor, sterilcat utan det beror på helt hur man fodrar, hur katten är, och hur fodret är. Det är inget bra foder det är ganska dyrt kg pris med här får vi köpa skitfoder då katten gillar det med och dessutom tål han äta fodret (fiskallergi)
Spelar ingen större roll om det är foder för kastrerade eller innekatter, det är är i stort sett samma innehåll. Ver inte hur gammal din katt är men bara för att han fungerar på det så betyder det inte att katten kommer att må bra på det hela livet . Med tanke på att det inte år mycket kött i det. Vet inte om katten åter blötmat, för gör han det vore det väldigt bra om han/hon kunde få det också. Innehåller mycket kött samt vatten som bara är bra då katter i regel dricker dåligt. Och det i kombination med enbart torrfoder (även om det skulle ha hög kötthalt) kan leda till sjukdomar
Självklart äter han blötmat å till största del, torrfodret är enbart som komplement eftersom blötmat är bättre än torr.