Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett04-beteende-hälsa-sjukdomar
Läst 1249 ggr
Bill&Bull
1

Hjälp

Jag vakna av att min katt hostar och väser. Jag trodde han höll på att dö! Han hostar som han ska spy sen sväljer han. Har det fastnat nått, usch får panik. Nu leker han helt plötsligt. . Och ätit En bekant till mig hade en katt som hostat till, dagen efter dog hennes katt och den händelsen förföljer mig, blev bara så orolig.

||My Love For Animals Is Immortal||

Aleya
1

Är du orolig så ring veterinären och rådgör.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

luckysheltie
0

Ja det lät ju inte så bra. Hur går det? Men som sagt ring till veterinären eller kanske agria och fråga om du ska komma in.❤️

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

[Forest]
1

Hostar och nästan spyr låter som en hårboll som inte vill komma ut. äter han och är pigg idag tror jag inte det är större fel på katten. Jag hade avvaktat med åka till vetten men visst kan man ringa och rådfråga dom det kostar inget mer än samtalet. 

Ang bekants katt så låter det som katten hade hjärtfel eller var mer sjuk tror inte den lekte och åt med glädje dagen efter. Även min bekant vars katt hostade men kom fram till hjärtfel och avlivades snabbt då han var så pass dålig. Dom öppna upp katten efter avlivningen för att se vad felet var och det var hjärtat.

Bill&Bull
0

Tack för era svar! Han verkar ok nu. Har busat och ätit och inte hostat mer, Kan ju handla om hårboll men blev så orolig bara då jag inte hört han hosta tidigare. Ja den katten hade hjärtfel, och blev sämre väldigt fort. Den avled hos veterinären.

||My Love For Animals Is Immortal||