Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 2300 ggr
Mysan_
3

Katter gillar musik.

En undersökning visar att katter gillar musik som går i samma takt som deras hjärta. Varför inte testa vilken musik din katt gillar? 😉

Och innan du testar, kom alltid ihåg att katter är väldigt ljudkänsliga så du bör absolut inte ha hörlurar på katten om den ska lyssna på musik.

Moast
2

Två katter jag haft har älskat musik!

Mysan_
1

#1 Vilken typ av låtar var deras favoriter? 🙂

Lamina
3

Min älskade Saphir (R.I.P) älskade hårdrock. Hon kom som ett skott och satte sig framför högtalarna när jag spelade Iron Maiden och Metallica på hög volym.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Moast
2

#2 den ena Matros som tyvärr inte lever längre älskade reagge och när jag spelade piano. Jag öppnade fönstret och började spela, då kom han på en gång. Han somnade till väldigt hög musik också, han liksom njöt haha. Hubbe som vi har nu kan gilla lite mer lugna låtar med trummor som liksom dunkar i takt, då brukar han lägga sig i trappan och lyssna och vila.

ElisabethB
2

Mina gillar Christer Sjögren, Vikingarna och Contrazt. Men hatar Lasse Stefanz och allt på engelska…

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Saffran0Spice
2

Min Majsan är väldigt förtjust i cello/violin/piano musik och artister som Josh Groban och David Garrett

Samson däremot är mer för Kron/Creed/System of a down och soft rock ^^