Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 792 ggr
MaxFlickan
0

Leksaker

Hej! Kommer jag med en lite löjlig fråga kanske…. Skall och hälsa på min blivande kattunge idag och jag undrar om det är ok om jag tar med mig några leksaker som sedan får lämna dit? En kattunge leker ju inte speciellt mycket vid 4 veckor ålder,men… Ja,jag sade ju att frågan var löjlig. Jag är bar a lite nojig.

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

kattöga
2

Frågan är inte löjlig, jag tycker den är söt! 

Det är nog dom nuvarande ägarna som kan avgöra om dom vill ha leksaker som du tar med. Det kan ju vara bra att ta med nån liten tygbit, kudde eller nåt också, nåt som har doften av dig. Det kan va en handduk eller nåt också. Om du ska hälsa på din kattunge flera gånger, så kan du ta med nåt som luktar du varje gång. På det sättet vänjer sig kattungen vid din doft redan innan den flyttar hem till dig.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

MaxFlickan
0

Tack för att du inte skrattade åt mig :) Blir lite nojig ibland och vill att allt ska bli rätt. Men tack för tipsen. Skall kontakta ägarinnan, tror dock att hon är på jobb.

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.