Bra att ha katten i sängen?
Sover bättre o känner sig tryggare med katten i sängen? Ja, det säger forskarna. För en del iallafall.🙂
https://jazzans.wordpress.com/
Ahh jag älskar att ha min katt i sängen hos mig när jag sover, och när det är djup sömn som gäller kommer han till min säng =) Man får ju räkna med katthår ;)
Har en hund också och det mysigaste som finns är att hålla om henne när det ska sovas. Känns tomt utan djur i sängen! Nu har jag skaffat dubbelsäng så nu har vi mer plats också än när vi trängdes i en 105 säng haha!
Nä usch, hon ska alltid komma och mjölktrampa mig i ansiktet och kurra så mina öron går sönder.. Det är otroligt sött när hon gör så på dagen, men från sängen får hon hålla sig borta ;)
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Det händer att mina katter kan sova en stund i sängen men oftast går de iväg efter en stund. Jag blir mest orolig att jag skall göra dem illa, för jag sparkar på dem då jag sover så oroligt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag tycker väldigt mycket om att Joanna vill sova med mig i sängen.
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Mina nuvarande katter ligger aldrig i sängen och det kan jag sakna.
Jag hade en katt som i alla år låg uppe vid mitt huvud som en pälsmössa och det var så underbart.
/Maria