Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett11-våra-änglar
Läst 1291 ggr
ElisabethB
0

R.I.P. Artur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 13
Förhandsgranskning av bild 2 av 13
Förhandsgranskning av bild 3 av 13
Förhandsgranskning av bild 4 av 13
Förhandsgranskning av bild 5 av 13
Förhandsgranskning av bild 6 av 13
Förhandsgranskning av bild 7 av 13
Förhandsgranskning av bild 8 av 13
Förhandsgranskning av bild 9 av 13
Förhandsgranskning av bild 10 av 13
Förhandsgranskning av bild 11 av 13
Förhandsgranskning av bild 12 av 13
Förhandsgranskning av bild 13 av 13

Nu har Artur fått somna in. Han var en underbart vänlig huskatt som inte gjorde någonting ont i hela sitt liv.

Han startade sitt liv med en kamp, det var inte alla som var snälla mot honom. När han var 18 veckor gammal flyttade han och Joanna hem till mig och deras tredje hem. Artur var i princip bara i toarummet de första veckorna innan han vågade sig ut, efter ett tag började han lita på mig och visade vilken otrolig personlighet han hade. Han blev bara 2½ år.

Tyvärr fick han problem med njurarna och fick behandling mot det. Först blev han bättre men efter ett tag kom det bakslag och han blev bara sämre och sämre på slutet under en kort period. Men eftersom inget talade för att han skulle bli bättre igen togs beslutet att låta honom somna in..

Ioana på Smådjursveterinären i Åmål gjorde en fin avlivning som var som en liten begravning med fint tyg och mjukt underlag på undersökningsbordet, lite levande ljus och dämpad belysning.

Jag kommer sakna honom!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Aleya
2

Beklagar verkligen. Alltid hemskt att förlora någon man älskar. Kram på er

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Jassan
2

Åhnej!!😕 Så sorgligt! 😭 Stackars dig!!  Stooooor kram till dig ❤️ Det finns inget värre….jag vet hur det känns!!🌺

131.gif

https://jazzans.wordpress.com/

annakarin_li
2

Beklagar verkligen! Är så svårt när man förlorar en liten älskling.

ElisabethB
0

Tackar!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Tarotstollan
0

Beklagar!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ElisabethB
0

Tackar!