Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 1050 ggr
zlarviig
5

Hej!

Jag har nog aldrig av någon anledning trillat in här på huskatter förut, men nu när jag väl gjort det så ville jag bara säga Hej och att det verkar vara en extremt god stämning  här inne jämfört med dem flesta andra djursajterna här på iFokus 😉

Trevlig Sajtvärd och Medarbetare och många vackra katter 😃 Har precis tagit bort yngsta kisse p.g.a återkommande problem med urinsten, så nu har jag bara två katter hemma tyvärr.

Men var beredda på massor av texter och bilder på alla tre katterna iallafall 😃

Trevlig kväll allihopa! 🙂

Jassan
0

Hej på dig o välkommen!!!👋 Så kul att du trivs här.👍 

Beklagar sorgen efter din katt, stor kram till dig.🤗 Fint att du har 2 andra katter iallafall. Jag ser fram emot bilder på dom! Spännande att få veta hur dina katter är! 🙂

https://jazzans.wordpress.com/

[LoveUnite]1
1

Hej och Välkommen! 🐱

Tarotstollan
1

Tråkigt med yngsta kissen men tur att du har 2 andra kvar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

zlarviig
1

#1 #2 Tackar tackar 😂

zlarviig
1

#3 Jag väldigt tråkigt.. Han var den underbaraste kissen man kan tänka sig 😢

[LoveUnite]1
4

Jag har inte förlorat en katt, men vår äldsta hund (familjehunden) fick somna in förra året och det var HEMSKT! Har aldrig gråtit så mycket och länge i hela mitt liv.

Kan tänka mig det känns lika hemskt att förlora sin katt, även om man innerst inne vet att man gör det bästa så gör det ändå ont och saknaden är enorm.

Jag hade/har min andra hund och min katt vilket underlättade allt.

Bara ös över all extra kärlek på dina andra två katter och krama om dem. ❤️

zlarviig
3

#6 Usch jag beklagar 🌺

Pussel var så speciell, han klättrade upp i min famn varje morgon och spann som en motor och sen kröp han upp och lade sig runt min nacke som en pälskrage och sen låg han där medans jag fixade frukost och borstade tänderna. Kommer nog aldrig hitta en sån social och snäll kisse som han var. Han klättrade till och med upp i famnen på veterinären som skulle avliva honom 😢

Jag har inte ens klarat av att vara hemma efter att han avlivades för det kommer vara så svårt att vara där utan honom så jag har tyvärr inte träffat dom andra katterna efter att han gick bort. Men däremot så har jag min hund som är med mig överallt, hon saknar honom också 😕

[LoveUnite]1
2

Wow, häftigt med en sådan "klängig" katt, hihi, min är ju nästan anti social haha, kommer bara när han själv vill, vill jag gå över till honom för att kela och krama så bara blänger han på mig och går sin väg :(

Kan tänka mig att det känns, var nyligen också han fick somna in. De första månaderna är jobbigast sedan blir det lite lättare för var dag.

Tog nästan ett år innan jag kunde tänka på min hund igen, alltså minnen.

Sorgtiden kan vara lång, är så individuellt.

Styrkekramar till dig! 🌺❤️

zlarviig
3

Jaa, han brukade ropa på mig om han inte vågade klättra ner från hatthyllan i hallen så fick jag sträcka upp armarna och så fick han använda mig som en "stege" 😂

Min honkatt är också antisocial, haha 😂

Jag har gråtit till och från i en vecka nu, känns som att det aldrig kommer bli lättare 😢 

Tack så mycket ❤️

ElisabethB
1

Hej och välkommen!

Vad roligt att du gillar våran sajt! Ja både jag som Sajtvärd, mina Medarbetare och alla medlemmarna här drar alla vårat strå till stacken och bidrar till den trevliga stämningen som vi har här.

Beklagar förlusten av din katt! 🌈🐱

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

zlarviig
1

#10 Tack så mycket! 😊