Ta över katt i någon månad?
Någon som skulle kunna ta en honkatt i en månad eller två? Ganska akut, då varken hon eller min egna katt mår bra utav det. Kan inte skriva ut för mycket, men hon finns en bit ifrån Västerås i Västmanland. Du betyder guld om du skriver till mig och är seriös.
Hon är en snäll tjej, men lite skygg beroende på det som har hänt. Först komma till ett nytt boende, nya djur och ny miljö, sen så blir hon inkastad i en transportbur 1 timme senare, eftersom att det brinner i lägenheten över mig. Allt händer så snabbt och får ta i en transportbur fullt intryckt med saker (mobil, surfplatta osv), sen känna sig hotad och inträngd eftersom den andra katten sitter en bit ifrån (som hon aldrig träffat förrut). Nu är hon inlåst på mitt rum, hon är liksom fängslad eftersom att hon inte går ihop med andra katter (Tror jag, har aldrig provat förrut, men är extremt rädd för min katt). Hon är dessutom innekatt och är 100% rumsren.
Jag förklarar mer om det finns nån underbart fantastisk person där ute, hjärta av guld som kan ta katten i en månad eller två. Självklart förklarar jag mer om du är intresserad och seriös.
GANSKA AKUT
Puss & Kram
- Redigerat 2022-04-12 19:58 av RoxannaS
Hoppas det löser sig för henne!
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Tack! Hoppas jag också!!
Puss & Kram