Bildtråd: Udda sovstilar!
Våra kära missar har ju en förmåga att kunna sova hur som helst, vart som helst. Har du någon rolig/söt/udda bild på din fina katt när denne vilar, dela gärna med dig, jag vill jättegärna se! 👍
Jag kan dela med mig med en bild från idag. Jag har en värmedyna som jag använder varje dag eftersom den fungerar så bra mot min värk (har en smärtsjukdom). Jag slog på den idag och myste ner mig när jag en kort stund senare var tvungen att resa på mig för att dricka vatten. När jag kom tillbaka var den upptagen. Hon verkade ligga ganska gott i den! 😃
Äh, kan man ha för många bilder på sina sötnosar? 😉
Supetsöta ju!! Diggar stilen där Boris ligger helt utsträckt! 😃
#5 nä de har du rätt i :D Så svårt att välja bland alla bilder. HAha, ja de va en härlig stil :p
Vilka söta och trötta kissar ni har! 😃 Ska se om jag också kan leta fram lite udda sovstilar! Har ingen bild på det men min en katt låg och sov på dammsugaren idag, haha! 😉
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Här är en bild på min katt (som vi var tvugna att ta bort för några år sedan) som kattunge på sin favoritsovplats. Visserligen innan han somnar, men han var så söt när han låg på sin "mamma" så att jag måste lägga upp den🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Här är en till när han låg och sov med sin syster (som min far har kvar)
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#9 Ja men jisses så gulligt!! :)
#10 Haha, härlig sovstil, underbart!! 😃
En till bild på Nova som vilar på ett lite udda sätt. Först trodde jag att hon busade men när jag tittade runt hörnet så låg hon och sov. 😃
Finns det ingen kudde så får man improvisera helt enkelt /Diva
#15 hihi, så söt!! Säkert varmt och skönt att ligga nära elementen. Jag skulle gärna ligga på elementen om jag kunde! 😃😉
Ha ha ja katter kan då sova på olika sätt. De ser inte alltid bekvämt ut.
Här trodde ja Laban rymt. De var innan vi nätade in balkongen. Letade inne o var ute på balkongen o ropade o såg honom inte först, de var Indra (hunden) som visade att han låg där.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Jag måste verkligen säga, vilka underbara bilder på ett gäng superfina katter! 👍 Jag slutar aldrig fascineras över de ställningar samt platser som de vilar i. Vi människor skulle nog få nackspärr och ryggskott ganska omgående om vi försökte oss på något sådant! 😃
#21 sådär ser det ibland ut i vår säng, både sambon och ena katten ligger helt utslagna på nästan samma vis 😂
En till bild där sötfian ligger utsträckt!
Sigge ville vist inte sova ensam..:)
Tror han har någon förkärlek till gosedjur då han redan som liten plutt kom släpandes med gosedjur över dubbelt så stora som han för att ha någon att sova med :)

Hälsningar Emma! :)
#26 Men guuuuuu vad gulligt!! 👍
Nej jag tycker inte heller om att sova själv så när maken är bortrest får barnen sova med mig! 😃
#30 Jäklar vilken avslappnad ställning! :D
Det var en trevlig tråd detta! Så mycket goa katter som vet hur de ska koppla av! 🙂
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
# 38. Ja där är det nog varmt och skönt.
Vilka underbara katter och sov stilar!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Här är Nova förvisso vaken men hon vilar gärna här! 😃
Tack alla för att ni delat med er av era underbara bilder på era vackra katter. Ni har gjort denna tråd bättre än jag kunde drömma om. Bilderna har fått mig att le, skratta, säga aaaaw och bara förundras över dessa underbara djur! ❤️
Till alla skickar jag en 🌺 och fortsätt dela bilder, jag tror vi alla njuter av dem!
Här sover min katt, utslocknad efter veterinärsbesök xD
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
Kalle älskar att sova på dass… Får inte alls dåligt samvete när man måste gå….

"jag FÅR plats, jag är inte stor!!"
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Hahahaha gud så underbar tråd! 😂
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#64. Helt underbart!😃 Undrar om katten behöver en kiropraktor när den vaknar?!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#66 hade inte hjärtat att låta han sova sådär så jag väckte upp han till hans stora förtret :)
Lukas sover mycket, gärna och länge. Lite överallt om han får
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Köksvasken är sval och skön en varm sommardag - och annars också.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
En ovanligt rak sovstil.
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Puttar upp
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
[IMG]http://i64.tinypic.com/2m43eig.jpg[/IMG] Bilden blev lite knäpp ✨ Eda ser ut som att hon har migrän när hon sover.
#81 "Det bästa man har sätter man på bordet. " 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Hon blir fyra i sommar :)