Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 611 ggr
Valkyrija
3

Presentation av ny sajtvärd

Hej på er!

Det är jag som är Huskatter iFokus nya Sajtvärd och jag tänkte bara dra en kort presentation så ni lär känna mig lite! 😃 Här på iFokus går jag alltså under namnet Alyssa som också är mitt mellannamn. Jag är 22 år gammal och bor i en vacker stad i västergötland. Har två huskatter, 13 åriga Casey och 5 åriga Sessan. Casey var min första katt och hon betyder verkligen allt för mig. Sessan tog jag och min pojkvän över för två år sedan då hon inte hade det så bra i sitt förra hem. Även hon är fullkomligt underbar. De är dock varandras motsatser, haha.

Är utbildad hästskötare men är för närvarande sjukskriven av olika orsaker. Drömmer dock om att jobba med djur och människor i framtiden. 
Jobbar ideellt några dagar i veckan i stadens katthem och sitter också i styrelsen sedan ungefär en månad tillbaka. Att vara där med de familjelösa katterna är bland det bästa som finns. Kärleken är enorm 🌺

Utöver Huskatter iFokus är jag också Sajtvärd för Travhästen, Socialt stöd, Stenar och Nyhedendom. Är också medis på Råttor iFokus. Ni hittar mig dock på väldigt många olika sajter här på iFokus då jag har mängder av olika intressen. Allt från djur, natur och spiritualism till teater, musik och datorspel. 

Hoppas ni ska trivas med mig som Sajtvärd. Har ni frågor eller funderingar så dra er inte från att kontakta mig. 

Skulle vara väldigt roligt att lära känna er lite bättre också så om ni har lust att presentera er får ni mer än gärna göra det i denna tråd!

Kramis
Alyssa

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

ElisabethB
0

Varmt välkommen som Sajtvärd och lycka till!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Valkyrija
0

Tack så mycket 🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor