Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 749 ggr
Carmarino
7

Alla mina katter (nästan)

Mitt kattskåp, som jag ärvde efter min mor. En del av katterna har jag själv fått/köpt, men de flesta är från min mors samling.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Bill&Bull
0

Så fin samling du har :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Carmarino
0

#1 Tack. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Karmatarerskanise
1

Det var många det :)

Måste vara jobbigt att städa ;)

Valkyrija
0

Ingen dålig samling! 😃🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Carmarino
0

#3 Ja, det är ju inte så lätt precis, så därför gör jag inte det så ofta. 😃 Som väl är så finns det glasdörrar som gör att det inte kommer in så mycket damm. Var dock tvungen att öppna dem när jag skulle fotografera, för annars hade katterna inte synts. 🙂

#4 Nej, min mor samlade under väldigt många år, och när hon dog så ville jag inte att samlingen skulle "styckas upp". Så därför fick jag behålla allihop själv. 🙂

Vixxen
0

#5 Dammar du dem ofta är de helt allergifria! 😃

Jättefin samling! Är du på jakt efter nån speciell  katt för att förgylla den ytterligare?

Carmarino
0

#6 😃

Nej, det finns inte så mycket plats kvar, och det blir svårt att få in fler. Så det får nog räcka med dem jag har.