Färgkod?
Håller på att ordna huskattbevis till Plus nu och blev plötsligt väldigt osäker på färgkoden. Han är solid svart fast har vita stickelhår samt börjar få fler och fler vita pälsstrån. Är det något jag ska ange eller strunta i?
Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.
Och vad är det för färgkod för solid svart?
Har du någon bild?
Solid svart är n.
De vita fläckarna på höger bak är ärr och att han är brunfläckig i pälsen är för att han rakades några månader innan bilden togs. Har tyvärr ingen bättre bild på hela honom :(
Har han vita fläckar någonstans på kroppen? (Som inte syns på denna bild)
Inga vita fläckar = Svart solid, n
Någon liten vit fläck (ej stickelhår)= n 09
#5 Nej, inte mer än sina ärr på bakbenet vilka syns på bilden. Det är ju som sagt ärr och inte något som växt fram av sig självt, om man säger så. Antar att det kan ignoreras? Förutom det (och stickelhåren) så har han inte vitt någon annanstans :)
Då är färgen solid svart! EMS-kod = n
#7 Så bara n som ska skrivas in då? Inga siffror eller något?
Haha, känns som jag ställer samma fråga typ 20 gånger nu, men vill verkligen vara 110% säker på att det blir rätt! :3
Nä, inget mer på färgen!
Fin är han, oavsett färgkod! Riktigt, riktigt fin tycker jag som älskar svarta katter.
Medarbetare Hittekatter iFokus
#9 Okej, toppen! Tack för hjälpen :D
#10 Åh, tack! Jag tycker han blivit lite för fet på senare tid. Vi är tre personer i nuvarande hushåll och person tre matar honom jämt med annan skit han inte ska ha. Hon menar på att han är ju sååå smaaaaal och kan behöva gå upp lite. Jag vill inte ha en fet katt, utan en slimmad! :( framförallt nu när han ska ställas ut!
Men tack för komplimangen :D Tycker också svarta katter är vackrast *-*
#11 Hoppas att du kan få person 3 att fatta att en katt ska inte vara rund. Man ska kunna känna revbenen utan att trycka in fingrarna i kattens kropp.
Medarbetare Hittekatter iFokus
#12 Ingen fara, vi flyttar nästa vecka så då kan vi sköta vår katt som man ska :D