Djuränklingar
Hjälp oss hitta nya hem Det finns många husdjur som blivit kvar efter att en husse eller matte gått bort. Vi vill hjälpa dem och andra husdjur som av olika anledningar behöver hitta ett nytt hem och en ny kärleksfull familj. Tillsammans med Djurskyddet och andra lokala djurföreningar kan vi förebygga ensamhet hos både människor och djur.
Här ser du några av alla de husdjur som längtar efter en ny husse eller matte. Kanske är det du? Eller någon du känner? Hör i så fall av dig direkt till den aktuella djurföreningen eller dela husdjuret till någon annan du tror kan erbjuda ett kärleksfullt hem.
Läs mer här;
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2022-05-03 15:07 av RoxannaS
Varje år dör ca. 90 000 människor i Sverige och det är inte ovanligt att ett sällskapsdjur lämnas kvar i sorg och saknad. Nu hjälper Fonus, tillsammans med Djurskyddet Sverige, landets ensammaste sällskapsdjur till nya hem och nya familjer. Det genom att leta adoptionshussar- och mattar till Sveriges djuränklingar.
Läs mer här:

Jag hade avtalat med en vän att när han dog så skulle jag ta över hans katter
Hans anhöriga hade mina uppgifter så när han dog så ringde hand syster mig och vi åkte och hämtade hem katterna hit. Sen letade jag nys hem till katterna.
Stolt ägare till tre La permer
#2: Det var en trygg överenskommelse ni hade.

Jo det var bra Vännens syskon och mamma är allergiska mot katt så de kunde inte ta hand om katterna.
Stolt ägare till tre La permer