Bildtråd: Katter i saker
Först och främst vill jag skapa denna tråden som en hyllning till min lurvboll Satan. Jag kommer att bomba tråden med bilder på honom när han sitter/ligger/sover i lådor, skåp, vaskar och diverse andra saker.
Sedan vill jag se liknande bilder på era katter och deras kanske inte fullt så vanliga sovplatser. 😃
lurvponnyn.vimeddjur.se
#6 Haha, ja man får inte vara dum! Vilken söt lurvboll!
lurvponnyn.vimeddjur.se
#8 tack tack. Han är en stor kisse nu. Det är så kul att se hur katterna verkligen kan slappna av precis var som helst. Din kisse var väldigt vacker. Den långhåriga svarta
Hittade min gammel katt i kaninburen när jag hade kaninerna ute :) hon hade kommit upp på andra våningen och gått och lagt sig i boet, blev lite förvånad när jag upptäckte det haha!
Bilden är tagen med mobilkamera så den är inte super bra ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Katter går verkligen efter mottot: "If I sit, it fits!"
lurvponnyn.vimeddjur.se
Kul att man ser hur den buktar ut också ^^
lurvponnyn.vimeddjur.se
#19 Oh, en "kvinnlig Satan" 😍
lurvponnyn.vimeddjur.se
#21 Perfekt sovplats jue 😃
lurvponnyn.vimeddjur.se
gaah.. fan att vi råkade radera alla bilde rpåd atorn.. hade fullt av bilde på katterna på dumma ställen…Fåt "nöja" mig med era roliga!🙂
Katter hittar ju de mest fantastiska ställen att vila sig på 🙂
lurvponnyn.vimeddjur.se
TS 🤔 har du stulit vår katt, hon ser likadan ut och älskar att vara i eller bakom saker (särskilt så att svansen sticker fram)
l'm back
Du menar Satan, den fluffiga svarta? Det hoppas jag verkligen inte att jag har! Jag har fäst mig vid honom nu :O
lurvponnyn.vimeddjur.se
#28 Gimla är en tjej så dom kanske bara är syskon 😉
l'm back
Så fina katter alla har 🙂
lurvponnyn.vimeddjur.se