Att respektera varandra
Hej medlemmar!
Med en ständigt växande sajt där fler och fler medlemmar ansluter sig betyder det också att vi får fler och fler medlemmar.
På senare tid har jag läst och observerat inlägg som är rent av tråkiga och skapar dålig stämning för att man inte tycker lika. Tänk på att vi har alla delade åsikter, du kan ha din och jag kan ha min men det betyder inte nödvändigtvis att någon av oss har rätt. Bara för att vi inte tycker lika ger det inte dig rätten att vara otrevlig mot någon annan, det skapar bara dålig stämning.
Därför vill jag med detta inlägg slå ett slag för att ni ska tänka på vad ni skriver. Tänk på att din åsikt behöver nödvändigtvis inte vara rätt, respektera att någon annan tycker olika. Tänk även på att behandla andra så som du själv vill bli behandlad. Det är även viktig att läsa igenom dina inlägg innan du postar dom, tänk på att mottagaren kan läsa ditt inlägg annorlunda än vad du gör.
Sist men inte minst, håll god stämning!
Jag tror nog att vi alla kan enas om att vi älskar våra små katter för precis vilka dem är. Vi behöver inte tala om för andra hur dem ska sköta sina katter, om nu inte personen i fråga ber om råd.
Sist men inte minst (igen), ha en trevlig kväll!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
👍👍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Bra Ida! Håller fullständigt med dig!
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
Det låter bra och på de premisserna kommer jag gärna tillbaka! 🙂
😃
Ser ni något som ni inte tycker platsar på sajten får ni jätte gärna höra av er till mig! Det kan ju faktiskt vara så att jag har missat något, vi får helt enkelt hjälpas åt 🙂😉
#3 Härligt! 🙂
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com