#2 Veckans katt
Eftersom mitt lilla pipdjur kammade åt sig vinsten i förra veckans tävling så får väl jag ta på mig uppdraget att starta upp nästa tävling. 🙂
Reglerna kommer här:
Veckans katt är en liten tävling som pågår i 1 vecka. Varje vecka har vi ett nytt tema där ni får bidra med passande bilder. Tanken med denna lilla tävling är utse en bild som vi gillar och vinnaren får därefter äran att hålla i nästa utmaning.
Temat för denna veckan är Sommar. Temat får tolkas hur man vill men en förklarande text är alltid uppskattat.
Regler
- Du måste ha fotat bilden själv eller ha tillstånd till bilden
- Du måste vara medlem på Huskatter iFokus för att delta
- Det ska vara din katt på bilden
- Du får bara bidra med en bild
- Samma medlem kan inte vinna två veckor i rad
- Tävlingsledaren får inte bidra
- Försök hålla tråden fri från onödiga kommentarer
Det är tävlingsledarens uppdrag att publicera vinnande bidraget efter att en vecka sen tävlingsstarten har gått. Har inte tävlingsledaren publicerat ett resultat 5 dagar efter avslutad tävling kan värd/medarbetare göra det istället.
Vinnaren av tävlingen får sedan i uppdrag att starta en ny omgång med ett nytt tema. Då skapar man en tråd med denna texten och väljer nytt tema och byter ut datumen.
Det är okej att välja ett tema som redan har varit men det måste minst ha gått två veckor i mellan varje tema.
Tidigare teman:
#1 Trötthet
#2 Sommar
Det är tillåtet att posta sitt bidrag fram till och med den 6/5 kl. 00.00, bidrag postade efter skriven tid kommer tyvärr inte räknas med i tävlingen.
Lycka till!
Ett stycket Polly i gröngräset 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#4 Jag tog bort ditt ena inlägg då du förmodligen råkade dubbel posta, så du vet! 🙂
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Tycker det här är en härlig bild på våran lille Snöret som ligger och sover i gräset. Jag tog det här fotot från våran balkong, därför är den uppifrån. Men tycker den är så söt för det ser ut som Snöret har gjort ett litet bo av gräs. ^^
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
#5 Ja de gjorde ja. Helt ok tjejen ;)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Dags för avslutning/resultat! Låser tråden :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com