Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 1987 ggr
MiaaiM
0

"My cat from hell"

Är det någon som sett det programmet? Det går på Animalplanet men man kan även hitta flera avsnitt på youtube.

Vad tycker ni om programmet och vad tycker ni om Jackson Galaxy och hans metoder?

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

Destany
0

Jag tycker det e ett bra program, har sett det flera gånger o får tips som fungerar på min labila katt här hemma

vinteralvan
0

Han är väldigt kunnig och jag tycker att det är ett jättebra program. Har lärt mig massor genom dom.

Jessicahagstrom94
0

Tycker han är helt otrolig som lyckas med alla dessa katter..👍

IdaL
0

Det verkar bra! 🙂

Har inte sett det direkt, skulle kolla på det på youtube så jag sökte på det. Första avsnittet handlade om att dom smörade in (smorde in den med smör) katten för att han inte skulle slåss med den andra katten 😂

Scorpio97
0

Brukar spela in på Animal Planet (är nya avsnitt på lördagskvällarna just nu). Tycker det är riktigt bra, man lär sig alltid något nytt (:

//Jessie

Wony
0

Jag har inte Animal Planet längre, men hade det förut, och tittade då. Jag tycker om hans metoder, och man lär sig massor som kan vara bra att kunna, tycker jag.

MiaaiM
2

Jag tycker också det är bra. Såg också avsnittet där de smörade in katten. Jag menar, kom igen! Hur tänkte de? "Ja vi smörar in katten så löser sig alla våra problem" 😃 Jag tycker det är bra att han fokuserar på att aktivera katten och att lek är viktigt för katten samt  att bygga upp kattens självförtroende.

IdaL
0

#7 Haha eller hur! Och frågan är ju lite, hur kommer man ens på att man ska smöra in sin katt? 🤪 Tyckte det var lite lustigt. Men annars tyckte jag det verkar väldigt bra! Nyttigt att kolla på även om man inte har problem med sin katt! 🙂

MiaaiM
2

Haha, ja får jag problem någon gång, då vet jag vad jag ska göra (smöra)… NOT!! 😉😃

Jag tycker det är bra, för han går ju igenom hela hemmet och ser vart de har lådan, vart de har platser att sova eller få dra sig undan, gärna platser högre upp o.s.v. Vart de får mat och han försöker verkligen se hemmet från en katts "synvinkel".

[Jaazoo]
1

Tycker han är grym och han förstår sig verkligen på katter. Det märks tydligt att han verkligen brinner för att hjälpa katter :) Borde finnas fler som han 👍

[RC1393]
0

Jag tycker det är ett superbra program, jag lär mig väldigt mycket om katters beteende och har med hjälp utav det kunnat göra min djurskyddskatt Akilles som är lite skrajsen av sig ännu tryggare! 

Förvånas dock över folks dumhet ibland, var en kille vars katt avskydde honom och han ville bli kompis med katten och jagade den och drog ut den från sitt gömställe och sa själv att såhär ska jag inte göra, men gjorde det ändå?🤔 Men, det är ju amerikaner så😃 (skämt åsido, men de har lite lustig djursyn ibland, men inte så hälsosam alla gånger)