Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett09-presentationer
Läst 2335 ggr
[RC1393]
2

Presentation av mig och Akilles

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte eftersom att jag är ny på forumet så skulle jag kanske presentera oss!

Jag är snart 16år gammal och bor hemma hos mina föräldrar och min syster. Vi har hästar, kaniner, en ödla, en hund och såklart huskatten Akilles.

Akilles kommer från djurskyddet i västerbotten och vi vet inte riktigt hur han haft det innan. Han kom till oss 8mån gammal (nu ca 2år) och är ganska social, men på sitt vis. Han vill inte sitta i knäet eller så, men följer gärna med och är i närheten av en. Sover gör han gärna hos en, dagtid som nattetid. Mitt i natten kan han bestämma sig för att han ska ut, och då kommer han högljutt jamande och skrapar på dörren, men vad gör man inte för sin kisse?😃 Hunden älskar han att reta, han svansar gärna före och efter henne när hon är ute på promenad, men alltid utom räckhåll vilket frustrerar hunden såklart😂 Mest frustrerad blir nog den som promenerar hunden, hon vill ju inte gå ordentligt när katten retar henne så…!

IdaL
0

Välkommen till forumet! 🌺

Vilken fin liten misse du har, ett riktigt charmtroll! 😍😃

MiaaiM
0

Jättesöt kisse du har! 👍

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

Buwenas
2

Varmt välkommen hit och vilken söt katt du har! Jag gillar ju personligen katter som har en liten "skurk hjärna" där de kokar ihop hyss de kan göra mot övriga familjen 😃

Som att attackera hundens svans mitt i natten så hunden tjuter rätt ut och katten sitter helt lugnt när lyset tänds, helt oskyldig.😇

Med hundhår i munnen😈

Så känn dig som hemma och slå dig ner i någon tråd och ta en kopp.. kaffe, saft?

;-)

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

[RC1393]
1

Tack så mycket allihop! 🙂 Ja, han är verkligen charmig och har sina små bus! Innan hunden kom hit så skulle han alltid bita pappa i tårna av någon anledning, men pappa tyckte inte att det var lika kul som katten😃

indra-bus
0

De är ett otroligt sött busfrö du har.

välkommen!

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.