(S) 2 katter behöver nytt hem
AKUT Växjö:
Hej! Vi ska flytta utomlands den 31 maj, och har inte möjlighet att ta med oss våra 2 katter.
Silly och Lakritz är två jätte mysiga svarta katter som älskar sällskap och går jätte bra ihop.
Lakritz är en 2 årig hane som är kastrerad, vaccinerad, öronmärkt och avmaskad. Han är väldigt speciell i både utseende och sättet att va på. En väldigt älskvärd katt som inte drar sig från att va med främlingar.
Silly är en vacker hona på 1 år, nyligen avmaskad. Hon är lite tillbakadragen när det gäller nya människor, men tillbringar du tillräckligt med tid med henne så har du en vän för livet.
Båda ligger gärna i sängen och gosar, helst hela dagen. Båda är ute katter men kan också va inne om nödvändigt. Dom är helst där det händer saker och där du befinner dig. Dom är väldigt tillgivna och vänliga, mycket familjevänliga. Dom är inte vana vid hund, men dom är båda väldigt flexibla när det gäller andra djur.
Hade jag kunnat så hade jag tagit med dom utan att tveka, men tyvärr så kan jag inte det. Men har du möjlighet att ta dom här fantastiska djuren är jag dig evigt tacksam.
Alla grejer och tillbehör jag har till dom medföljer. Inkl. matskålar, sängar, leksaker osv.
Priset är absolut inte det viktigaste utan att dom får det hem dom förtjänar!
Jag har även flera bilder och filmer på dom, om så önskas.
Hör av dig om du är intresserad!
Mobil: 072-2253554
E-mail: cindy@dyhr.info
Mvh Cindy
Hur är det med honan, är hon kastrerad, vaccinerad och märkt?
Nej tyvärr är hon inte det, tog över henne från en dräktig katt som en kompis till mig hittade. Och eftersom jag inte har någon inkomst har jag inte kunnat göra dom nödvändiga sakerna för henne.
Nu har kissarna hittat ett hem!
Så bra att dom har hittat hem! :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com