Huskatter iFokus

Huskatter

Etikett01-allmänt
Läst 1550 ggr
[lucii]
13

aldrig ensam

Jag är aldrig ensam, vart jag än går eller vad jag än gör. Går jag på toa så sitter en katt där och undrar vad jag gör? Om jag duschar har jag MINST en katt som tittar frågande på mig. Lagar jag mat tycker dem det är dags för deras lördagsgodis. Sover jag, eller FÖRSÖKER sova har jag en katt på magen som kurrar allt den kan för att få en klapp. Jag är ALDRIG ensam! 🌺

[Thiah]
1

Visst är det mysigt!

Jessicahagstrom94
1

Ja, vad skulle man ta sig till utan dessa underbara djur.. ❤️

IdaL
0

Så mysigt! 🙂 Samma sak här hemma, 5 småttingar som "galopperar" med en vart man än går 😉😃

[lucii]
0

löoppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

[lucii]
2

Ja och skrivande katter har jag också 😉

Mullemu
1

Min katt lyckades krascha min hårddisk häromdagen så jag fick snällt kila iväg och köpa ny dator. Hurra!

Han sprang omkring och så tog han ett skutt upp och landade på tangentbordet med en duns. Datorn stendog.

Underbara djur det där. 😉

[Thiah]
0

#6 ah… 

Här hemma har sambon stenhårt drillat djuren och lärt dem att  inte gå på bärbara datorn eller läsplattan. MEN ena katten älskar att ligga på kontroller och telefoner som då blir jättevarma.

[lucii]
0

#6 Min en fd katt puttade ner en extern. idag använder jag den externa liggandes på golvet och en som väger mycket! 

En vacker dag kommer jag tvinga sambon att vi ska bo i hus pga alla katter.  😃

VildaVittra
0

En gång i tidernas begynnelse långt innan datorer hade datormöss, så lade sig familjens katt och sov på tangentbordet. Tyvärr stod datorn på då min bror höll på att skriva ny programvara och  gick därifrån några timmar. 2,5 timmar tog det att radera texten som lillen hade skrivit under denna tid.

Sedan har jag haft en katt som sprang över tangentbordet och stängde då av ett antal tangenter, vilket jag aldrig lyckades lösa, utan fick använda skärmtangentbordet tills den dag datorn dog.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Thiah]
0

Katterna har här inte förstått nån data grej. Lillkatten (som ska vara glad över att hon är sambons lilla tjej) har däremot ätit upp 2 sladdar till ljudsystem och vält ner ett X antal prydnadssaker som gjort märken i golvet. (hon och jag är båda på minus efter vi lyckats förstöra delar av golvet 🤫)

[lucii]
1

Det är inte alltid billigt att ha katt men det är sååå värt det. Man älskar ju de små liven ❤️

Mullemu
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Konsten att använda en dator. 😉